Cura di a Botanica Pulsata Da a Scienza

Spedizione di u Regnu Unitu Gratuitu per ordini di più di 25 £

CUM NATURALE A TUA PIEL

CUM NATURALE PIEL

1. TORNA AI BASICS

I regimi di skincare troppu cumplicati sò solu dumandendu prublemi - mantene simplice per esse efficace, alimentendu a pelle. Scansate i prudutti cù astringenti, cume l'alcool è a nocciola. E evitate i detergenti spumanti, chì leganu u nostru Fattore Idratante Naturale.

Pruvate u nostru 100% senza detergente, vegan GLO'UP Dream Face Cleanser 25 £

USATE SCRUBS ATTENTAMENTE

    Avissimu cunsigliatu di riduce l'esfoliazione fisica è allora aumentendu secondu a tolleranza - tante donne usanu pinzelli è panni di pulizia troppu duri per u so tipu di pelle è sviluppendu prublemi in cunsiquenza. Ditch the brush Hardcore and go for a ultra-soft setta like UNPLUG! Spazzola Exfoliator (£ 9.99). Hè abbastanza gentile chì hè più cum'è un massaggio per a vostra pelle.

    3. NEGOZI PER L'INGREDIENTI DERTA

    Cum'è sempre cun prublemi di pelle sensitiva, a lettura di l'etichette di i vostri prudutti hè una bisogna per assicurassi chì avete ottene i blocchi di custruzzione chì avete bisognu. "A niacinamida hè un grande ingrediente per pruvà (Vitamina B3) - prumove a pruduzzione di ceramidi, migliurà a funzione di a barriera lipidica.

    Vi cunsigliemu PEEP! Crema per l'ochji dispunibuli in www.freyaandbailey.com.

    Hè ancu cunsigliatu d'utilizà una moisturizer cù l'acidu linoleicu, un acidu grassu omega 6. Hè un acidu grassu essenziale chì ùn pudemu micca fabricà noi stessu, dunque avemu da ottene per via di una dieta o in applicazioni topichi. Aiuta à riparà a funzione di barriera è hè un agente di moisturizing efficace. L'olii, cum'è i pani è l'oliu di girasole cuntenenu acidu linoleicu, cusì ponu aiutà.

    Pruvate a nostra PROTECTA! Creme di notte 45 £

    4. TENU A COOLU

    Limpate cù acqua tepida è ùn mette micca a vostra faccia sottu a doccia - l'acqua calda striscerà solu a pelle; docche è bagni ùn deve esse troppu caldi in generale. Evite u pruritu ancu, postu chì questu dannu a superficia di a pelle ancu più luntanu.

    5. FÀ UNA LIMITAZIONE DANNI

    Ùn hè micca solu di custruisce a barriera - avete ancu bisognu di l'ingredienti chì minimizzà ogni stressors entranti per guardà dopu à a longu. "A prutezzione contra u dannu radicali liberu pò aiutà à mantene una forte barriera di a pelle, dunque, cercate l'antioxidanti in i vostri prudutti. Se avete una pelle sensibile, l'estratti naturali cù putenti proprietà antioxidanti sò una bona opzione (p.e. vitamina E naturale). Avete bisognu di boni antiossidanti è antiinflamatorii - vitamine A, C è E, estratto di tè verde.

    Pruvate WINK! Crema per l'ochji è vedi tutta a nostra gamma di gemme anti-contaminazione - imballate in antioxidanti è arricchite cun un complexu di 5 Vitamini.

    6. NON STRESSI

    U stress hè pruvatu à rallentà u prucessu di guariscenza di a pelle, cumprese a ricuperazione di e barrieri di a pelle. Cusì, u stress quotidianu o a mala gestione di u stress ponu lascià a barriera di a pelle in un stato sempre debilitatu. Inspirate.

    7. PURI DI RIGU

    Unu di i modi più faciuli per prutegge a barriera di a vostra pelle hè purtata un SPF cutidianu- ma cumu u restu di a vostra pelle, duverebbe avè pienu di quelli antioxidanti in modu chì ancu da difende a vostra pelle contr'à i raghji dannuci di u sole, ancu aghjunghjenu prutezzione da altri stressors ambientali.

    Older Post
    Newer Post
    Chiudi (esc)

    popup Mappa

    Aduprate questu popup per incrustà una forma di registrazione di lista di mailing. Alternativamente aduprate com'è simplice chjamate à l'azzione cun un ligame à un pruduttu o una pagina.

    Verificazione di età

    Clicchendu in input vi verificate chì sò invechja di cunsumà l'alcohol.

    Search

    Shopping Cart

    U Carrettu è bluccata, viotu.
    Shop now