Cura di a Botanica Pulsata Da a Scienza

Spedizione di u Regnu Unitu Gratuitu per ordini di più di 25 £

Cunsiglii è trucchi per a pelle invernale, da i nostri Glo'rillas più belli.

Comparatu à l'estiu, l'invernu hè l'epica di l'annu induve u clima più friddu, l'aria secca è i strati extra chì portate pò interferiscenu cù a vostra pelle, lasciendu un aspettu stancu, sordu è un pocu problematicu. Tuttavia, ci hè una bona nutizia è pudete salvà a vostra pelle durante queste cundizioni duru. Pighendu diverse è continuate passi per cumbattà a pelle problematica, truverete chì a vostra pelle serà gratitosa chì avete pigliatu cura di questu. Quì in Freya + Bailey, avemu riunitu cunsiglii superiori di alcuni di i nostri influenzatori preferiti per discutiri cumu si curanu di a so pelle durante l'invernu, è cumu pudete aduprà diversi prudutti per cumbatte prublemi prublemi di a pelle durante i mesi più scuri.

Bei acqua

Shannon Peerless, @sofia_viscardi dici:

"L'invernu pò davveru da secca a vostra pelle, cusì hè veramente impurtante per stà u più idratatu pussibule da beie assai acqua durante u ghjornu. Mantene idratatu da l'internu aiuta a pelle à luminezza è aiuta cù l'elasticità, è aiuta ancu per prevene tesi facciali è fisure in a pelle è i labbra. "

Se trova chì ùn site micca beie abbastanza acqua, pruvate Freya è Baen's Quench! Impulsu a moisturizer. Cù una cumminazione di Sea Buckthorn è Vitamina C, a so crema idratante chì rinfrisca a cura di a difesa di a pelle contr'à u stress ambientale - perfettu per quelli ghjorni scuri d'invernu quandu sapete chì a vostra pelle necessitarà chì mi piglii in più!  

@shannongoesvegan dinù dice: "ricordate ancu cumu si pò asciugà si un asciuviu falsu chì si insegna à circà quellu stintu chì u musu piglia à u sole per a stagione festiva festiva. Truvate un bronzu spurtivu speciale (vegan-friendly) chì hè specificamente per a vostra faccia è idratate religiosamente! "

Ùn vi scurdate micca di u vostru SPF

A maiò parte di e persone assume chì solu perchè e temperature lentamente cumincianu à cascà à traversu i mesi di l'invernu, u sole ùn hè micca dannusu. A verità hè, sì risicate per i danni in u sole, cusì avete bisognu à esse attentu quandu site fora è circa durante i mesi invernali.

@Corse_Matin spiega "Seraghju fora è circa cù a mo figliola di 19 mesi quantu pussibule durante questu Autunno è Invernu, particularmente in i ghjorni chì a pioggia si alluntana è u sole scorri. Cù ore passate camminendu intornu à u nostru parcu locale è ghjocu, vogliu assicuratevi chì stanu utilizendu una fundazione cù un SPF per prutegge eppuru ancu da i raghji dannosi di u sole. Aghju a tendenza à truvà chì u clima fretu pò asciugà e mo labbra è a mo frunti / zona t, cusì una crema umida densa è durabile applicata duie volte à u ghjornu hè ancu a cima di a mo lista di a pelle di l'invernu! "

À Freya è Bailey, ricumandemu la REBOOT! Idratante. Micca solu stu pruduttu mantene a pelle sbuffata, ma mantene ancu l'umidità cù u so acidu hialuronicu, chì allevia a pelle secca è riduce i fili è arrughe - un pruduttu indispensabile quandu si combatte a pelle secca.

Ùn vi scurdate micca di u vostru Serums!

@freefanni ci dice di a so punta di u numeru unu per quandu si tratta di curati. "U mo più grande cunsigliu per a pelle di l'invernu hè, benintesa, a risposta più innamurata. Acqua. Ùn ci hè nunda cume a pelle secca vene i mesi di l'invernu cusì mi facciu solu assicurate chì eiu sò idratatu. Ancu facciu cura speziale extra lavendu u visu cù nunda troppu duru è usendu un serum è una moisturizer.

Per un pocu di un impulso supplementu, aduprate unu di quelli rotulatori facciali per rinfriscà u flussu di sangue à a mo faccia. E maravigliose travagliate l'annu passatu per a mo nozze d'invernu è a mo faccia hè statu solu rosatu è idratatu in u ghjornu! "

Ùn devi micca scurdà di u vostru serum. U SALU! Serum di faccia Marula hè imballatu cù a vitamina E + Omega 9 è apricots. Stu serum pruteghja a pelle da micro contaminazioni è radicali liberi. Oltre à questu, u serum pò ancu esse adupratu cum'è primer per mantene u vostru maquillaje in locu, è permette ancu a pelle à esse restauratu è equilibratu.

Ricurdativi di i vostri Ochji!

@nutritionalnatasa dice: "Avè una rutina coerenti per a pelle durante tuttu l'annu hè cusì impurtante per mè, perchè mantene a mo pelle rinnuvata è sgrossata da e tossine. Ancu di più, assicuratevi di appiccà sempre a mo moisturizzante in l'invernu per bluccà in a mo pelle naturale. umidità è evite ogni secca ".

Avà chì a to faccia hè prutetta, ùn vi scurdate micca di i vostri ochji. Ancu in l'invernu i vostri ochji ponu diventà secu, irritatu è goffe. Freya è Bailey's VENUTU! Crema d’ochji cù extracte di tè verde è vitamina B6 cumbatte i cercuri scuri attornu l'ochji, a crema pò esse usata in a mattina è a sera per aiutà cù l'apparenza di fine linee. Con proprietà antiinflamatorii l'antioxidanti, a crema per l'ochji cumbatte a contaminazione.

Older Post
Newer Post
Chiudi (esc)

popup Mappa

Aduprate questu popup per incrustà una forma di registrazione di lista di mailing. Alternativamente aduprate com'è simplice chjamate à l'azzione cun un ligame à un pruduttu o una pagina.

Verificazione di età

Clicchendu in input vi verificate chì sò invechja di cunsumà l'alcohol.

Search

Shopping Cart

U Carrettu è bluccata, viotu.
Shop now